reklama

Moja jar

Písmo: A- | A+

Moja jar nie je len ročným obdobím, moja jar je pocitom, ktorý pohltí každučký centimeter môjho tela.
Ráno ma prebúdzajú slnečné lúče, ktoré šteklia moju tvár a k tomu pomyslenie na teba. Neotvorím oči, no pery sa usmievajú. Naťahujem špičky prstov na nohách, stále so zavretými očami. Je to príjemný pocit, len tak ležať, poloprebudená, nemyslieť na nič a pritom na všetko.
Keď som minule spadla do toho potoka v snahe hodiť ti lano a premočila si obe tenisky, bolo mi smiešne. Ani na sekundu som sa na seba nehnevala, že som také nemehlo, len som sa vo vnútri smiala. Vedela som, že sa bude smiať každý, komu o tom poviem. Čo tam po mokrých teniskách, tie vysuší slnko. Za ten úsmev to stojí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Keď som čakala na autobus a premýšľala nad tým skvelým víkendom a ty si mi z ničoho nič zakryl oči a dal mi pusu, zľakla som sa. No zľakla som sa tak pekne.
Vždy keď som s tebou je mi pekne. Keď vdychujem tvoju vôňu a cítim teplo tvojho objatia, je mi pekne. Keď vezmeš moju tvár do tvojich dlaní, cítim pokoj a znovu je mi pekne. Keď sa pozriem do tvojich očí, keď sa na mňa usmeješ, keď ma pohladíš, stále je mi pekne.
Keď sa po hádke zmierime, je mi pekne. Keď sa hádame a ja myslím na to, že ti to vlastne občas aj pristane, keď sa mračíš, no zároveň si prajem, aby si sa radšej usmial, dokonca aj vtedy sa chvíľu cítim pekne. Keď sa obaja chceme viac snažiť, keď vidím že sa máme radi, že nám na sebe záleží, je mi zas a znovu pekne.
Najkrajšie mi je keď sa smeješ. Smejú sa ti nielen pery, ten naozajstný smiech a úsmev, presne ten, ktorý ma dostáva do kolien, vidím v tvojich očiach. Tie vedia povedať všetko. A tie mám tak rada.
A tak pomaly prichádzam na to, že moja jar trvá po celý rok.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Aj v zime cítim teplo, keď som s tebou, na jeseň ak prší a je zamračené si to práve ty, čo ma šteklíš na tvári slnečnými lúčmi. V lete hreješ a chladíš zároveň, pripomína mi ťa vôňa jahôd a lúčnych kvetov.
A na jar? Jarou si v mojom živote ty sám. Prvé čerešňové kvety, slnečné lúče prepletené dažďovými kvapkami tvoriace dúhu, štebot lastovičiek, ľadový potok a čerstvý vzduch, malé dobrodružstvá, veľká radosť.
Môj celoročný úsmev na tvári a radosť. Skutočný, úprimný a srdečný úsmev. Skutočná, úprimná a celým telom rozlievajúca sa radosť. Moja celoročná jar. Jednoducho ty.

Katarína Ďuričová

Katarína Ďuričová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Realistická optimistka, platonicky zaľúbená, zbožňujúca hory. Dospelá, no stále dieťa, závislá na čokoláde, nikdy nestrácajúca nádej a vieru. Milujúca úsmev, smiech a jas v detských očiach. Jeden z posledných žijúcich mušketierov... Zoznam autorových rubrík:  Moje depkyNie som tak trochu lamka?SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu